16 Kasım 2011 Çarşamba

Sweet Dreams



findik-ceviz vs den kalp sekli :)


ne ararsan var :)

Hastayim bu kahvenin görüntüsüne !

yemede yaninda yattt :D

bugünn bu dergiyi aldim pek dergi sayilmaz daa.. bayildim yaa en büyük zaafimm askimdan sonra cikolata olmali :D heleee su pastalarr fln yanii bayiliyorummm
günlerce hicbirsey almamakla yetinen ben cikolata deyince pasta deyince dayanamiyorum 
biraz pahaliydi ama deger bence...

zamanla yapmayi düsünüyorum hepsinii böyle nette bakipta yapmaktansa
dergiden kitaptan bakarim daha iyi hep yanimda olsunda canim cektikce yapayim :)

off off, neyse bunuda annemgil almis bende alacagimm odama evime :D
gelecekteki evime tabikiii, ne kadar hayalciyim bakin görün :))

pembeli güllü ötekisini daha cözemedim :)
(oda parfümü)

internette gezerken bu ojeyi gördümm
hepp pembelinin yüzünden :D göstere göstere yanii ojeye asik etirdi beni :)

sizce nasil sonbahar icin ??
herkeze iyi aksamlar 

sevgilerimlee 
Hatice


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ah canım benim ya :)Olsun ama oje sevgisi bulaşıcı sanıyorum :)Ayrıca paylaştığın manikür de harika mutlaka denemelisin.

AslıASLI dedi ki...

Dergiler daha iyi oluyo dimi, bir tarif bakmak istiyosun netten bazen zor oluyor ama dergi hemen elinin altında :) annenin aldıkları çok güzelmiş :)

essu dedi ki...

dergiden bakmak bencede daha kolay evde hemen sayfasını ceviriyorsun buluyorsun bende pastalara çikolataya dayanamam
yeşil ve kırmızı olan şey nedir anlayamadım :P
oje bencede cok ilgincmiş :P

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

çok romantik olmuş canım çok beğendim ;)

GüzelGül dedi ki...

o pasta ne öyle :D valla canim cekti simdi

http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...