30 Kasım 2011 Çarşamba

Mim2


Evet bugünde mimlenmisim Güzelgül tarafindan
tabiki ondan haric beni mimleyen yok hih :D

1) Blogunuzu tüm eş,dost çevrenize söylediniz mi?

dostlarim kuzenlerim kardesim biliyor annemede 
bahsetmistim ama tam olarak velilerim bilmiyor
geremez diyorum :) zaaten pekte ne oldugunu anlamiyacaklardir :)))

2) Blogunuzu ilerde çoluk çocuğa karışınca çocuğunuza gösterecek misiniz?

ozamana kadar hmm . hic düsünmedim eger ozamana kadar 
yürütebilirsem gösteririm tabiki neden olmasin ..

3) Blogunuzu sevgiliniz/eşiniz biliyor mu?

tabiki biliyor bilmelide .. yorum bile yaziyor.
hatta takip bile ediyor :)
Seni seviyorummmm Günahsiz Sevabim

mimin icin tesekkür ederim Gül'üm
kimi mimlesem ? yeni takipcileirmi 
mimlemek istiyorum amaaa tabiki siz bilirsiniz =)

Sevgilerimle

1 yorum:

Herseydenbirtutam dedi ki...

petrolmavilim
bu mimi cevapladım ben

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...