11 Kasım 2011 Cuma

Hayirli Cumalar . 11.11.11-11:11




Asagadaki Kabaklarimiz :)




regalim - fotoraf albüm/kumbaram ve tablom (ucundan görünüyor)

Amara kardesim - portakal soymakta :)

Günaydinlarr
hayirli cumalar ...

nasilsiniz ? umarim iyisinizdir 
beni sorarsaniz biraz basim agriyor 
icimdende hicbirsey yapmak gelmiyor nedense :(

resimlere baktiginzda sasmayin :)
artk böyle yapmak geldi icimden böylede kalsin 
bi kac blogum oldugu icin 
her resimede bloglarimin ismini koymam gerekti
bundan sonra böyle kalsin :) 
ismim üzerinde yani Hatice = Htc



bugün aksam Laternenumzug olacak
almanyada yasiyanlar bilir
ilk defa kardesimle cikacagim dolasacaz ana okulundaki cocuklarla
iyice giyinelim cikalim hasta olmak istemiyorumm...

vee bgn özel birgün 11nci ayin 11ri ve tabiki o saat 11.11i gösterdi 
o an telefondaydim (kardesimle konusmaktaydim) 
bana dogum tarihimi soruyor bende bunu anlatmaya calisiyorum :D

umarim resimlerimi begenirsiniz 
iyi günler saglicakla kalin
saygilarimla sevgilerimle 
Hatice

yorumsuz gecmeyiniz :)

8 yorum:

MadamB Fashion dedi ki...

Sanada hayırlı cumalar:)
madambfashion.blogspot.com

bırtutamkekik dedi ki...

sana da hayırlı cumalar canım:)
kurabiyelerimden özellikle de nişastalı olanı şiddetle tavsiye ediyorum...
denersen paylaş lütfen...
ben syfanın takipçisiyim zaten..
yorumsuz geçmemeli anladım şimdi..
gönül dolusu sevgilerimle...

AslıASLI dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
AslıASLI dedi ki...

İyiki fotograflı olmuş, ben çok sevdim :)özellikle kumbaran çok hoş :)

Başın nasıl oldu daha iyimisin şimdi? geçmiş olsun..

Sanada hayırlı cumalar..

bırtutamkekik dedi ki...

canım benim yaa...
:)
inanki her nişasta olur mu diye ben bir deneme yapmmıştım çok önceleri..
ama maalesef ki,mısır nişastasının verdiği lezzeti diğerlerinde bulamadım...
yine de sen bilirsin...
deneme yanılma yöntemini yaşamak istiyorum diyorsan,sana kalmış...
:))
kolay gelsin canısı...
inş bulup mısır nişastası ile yaparsın bu tarifi...
sevgilerimle...

Günahsiz Sevabim dedi ki...

askin bu fotolari begendi :)) askisi nerdesin ozledimm seniii aksam maci berabermi izliyoz???

Petrl dedi ki...

evett. geldm geldm sükür :)

Noblesse dedi ki...

elbette fotoğraflar çok güzel, hayırlı cumalar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...