24 Kasım 2011 Perşembe

Frauensachen | Dekorasyon ve Kosmetik |





Selamlar
gecen kuzenim Tülayin dügününden önce makyaj yapilmasi icin Frauensachen dükkanina gittik
hem dekorasyon esyalari satiyor hem Makyaj (yapiyor/) mazemeleri satiyor
bi kac kare cektim evin icinden .. dügünden önceki hali dudakta biraz abarti yapmslardi tabi 
onu sildik :)
 evin ici cok hosuma gitti tamamen mumlar dekorasyonlar sahte ciceklerle süslenmis 
normalde sürekli giderim ama icerisini yeni gördüm 
masaj / makyaj / .. akliniza ne gelirse hepsini yapiyorlar 
fiyatlari yüksek olsada hepsinin kalitesi cok iyi 

2 gün öncede dügün resimlerini aldim 
dügüne gitmedigim icin kendim cekemedim istedigim gibi resimleri
ama dügünden önce cektigim ve dün yaptigim calisma var pek begenilirmi bilmiyorum
fotorafmakinesininde kalitesini pek begenmedim neyse siz yinede bakin görün :)
nasil olmus ?

sevgilerimle Hatice
 



3 yorum:

Trendydolap dedi ki...

güzel kareler.

http://trendydolap.blogspot.com/

GoNcha GoNcha dedi ki...

mumlara bayiliyorum. bulundukari yerin havasini degistiriyorlar hemen.
Cupcake tadinda bir gun diliyorum...

http://gonchagoncha.blogspot.com/

AslıASLI dedi ki...

Mekana bayıldım gerçekten çok güzelmiş. Kuzeninde çok güzel inşallah çok mutlu olurlar..

Gelinin oldugu fotolar çok güzelmiş :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...