29 Ekim 2011 Cumartesi

Kek-Pasta-Yaspasta 3 - 1 arada...


Selamlar hayirli hafta sonlari herkezee
cok yorgunum bi ay önce bu pastayi yapmistim malum önemli bi gündü benim icin
ücü bir arada  . yani ayni kekten hepsi oluyor bu alman tarifi yine
önce bi kek yapacaktim bundan ama gördügünz gibi pasta cikardim 
ileride yazacagim tarifi cok kolay ve herseye kullaniliyor
kek yapacan olmadi mi ? yada kararinimi degistirdin ? ozaman yaspastaya cevir !
cok basit ve yumusacik bir hali var...
zaaten cirparken basinda kendini fark ediyor ben bunda ilk defa yasadim onu
ve anladim ki keki ta basinda cirparken nasil olacagini fark edebiliyormusum 
ve bu gercekten yag gibi oluyor ve sorunsuz hem pasta kek yada ne isterseniz nasil isterseniz süsleyebiliyorsunuz
dün kina gecesi olan bugünde dügünü olan kuzenimin resimlerini eklemek istiyorum en yakin zamanda
bitersem eger calsimalarimla
su an bitane yaptim cok güzel olmadi zamanim yetmediginden ama yinede eklemek istedim :) 
tabiki izin aldimm...

evett ... bu kadar son zamanlarda hic zamanim olmuyor blogga zaman ayiramiyorum ..

herkeze hayirli pazarlar dilerim
saygilarimla

2 yorum:

Adsız dedi ki...

off naptin sen sabah sabah canim cekti :D

Adsız dedi ki...

askisii ellerine saglikk kek guzel duruyorr heralde guzel gorundugu kadar lezzetlidirrr... seni seviyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...