12 Ekim 2011 Çarşamba

Basit ve Lezzetli Bohcamiz ..


bunun tarifini bi süredir yazmaya calisiyorum nedense hic firsat bulamadim
yeni aklima geldi ve firsat bu firsat dedim  =)
cok kolay ve lezzetli bu tarife bayildim denerseniz pisman olmazsiniz
ilk defa yapisimda cekmistim bu resimi .. o nedenle pek kabarmadi..
 

4 yumurta (beyazi icine / sarisi üzerine)
1,5 yas maya
1 su bardagi yogurt
1 su bardagi siviyagi
1 su bardagi ilik su 
3 yemek kassigi  seker
1 yemek kasigi tuz
ve tam bi kilo un

(2-3 tepsi cikiyor)

hepsini yuguruyorsun bi kac saat bekletiyorsun
kücük kücük bezeler yapiliyor ve bezeleri acip arasina tereyagi yaglaniyor (istege bagli)
ve siviyagi yardimi ile sekil veriliyor 
kizarana kadar yüksek ateste firinda kaliyor..
affiyet olsun 
(denemenizi tavsiye ederim)
saygilarimla ...


2 yorum:

sefa dedi ki...

mayali pogacaya asla hayir diyememm
ellerine saglik

Petrl dedi ki...

tesekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...